0

Országmárka pályázatot hirdetett a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amely közölte: kiemelkedően sok, összesen 216 logó és szlogen érkezett, melyeket a szakmai zsűri és a közönség is értékelt az elmúlt két hétben.

Kiemelkedően sok, összesen 216 logó és szlogen érkezett a Magyar Turisztikai Ügynökség országmárka pályázatára, amelyeket a szakmai zsűri és a közönség is értékelt az elmúlt két hétben.  A szakmai zsűri véleménye szerint több beérkezett pályamű is kimagaslóan jó ötleteket és terveket tartalmaz, ezért úgy döntöttek: nem győztest hirdetnek, hanem az öt legmagasabb pontszámot elért pályázóval és szakmai szervezetek bevonásával tovább dolgozva alakítják ki Magyarország turisztikai országmárkáját.

Az MTÜ logó- és szlogenpályázatának célja az országhoz legméltóbb, hazánk értékeit leginkább kifejező logó és szlogen megtalálása. A győztes arculat hosszú távon meghatározza majd az ország turisztikai üzenetét, a feladat tehát megtalálni azt a logót és szlogent, amely megtestesíti a hazai élménykínálatot, pozícionálja az országot, és beazonosíthatóvá, megkülönböztethetővé teszi a turizmus nemzetközi kínálatában – fejtette ki az MTÜ.

Néhányat közülük képgalériánkban megnézhet.

Magyarország 2018-as arculati pályázatai

„Az országmárka fontossága a globalizáció miatt megnövekedett versenyben felértékelődött, az országok több fronton versenyeznek a befektetők, turisták, az ország termékeit fogyasztók, a média, a magasan kvalifikált külföldi munkaerő vagy más országok kormányainak figyelméért, és ebben a versenyben egy pozitív országmárka meghatározó versenyelőnnyé válhat” – mondta Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

A pályázat második körében az említett öt pályázó kap meghívást a kiírás második szakaszára. A szakmai munka tökéletesítésére a Magyar Tervezőgrafikusok és Tipográfusok Társaságát (MATT), az Arany Rajzszög Társaságot és a Magyar Képző és Iparművészeti Szövetség grafikai szakosztályát kéri fel az MTÜ.

borítókép - Kiss Zsombor

forrás: Hunyor Erna Szofia, MTI

Megjegyzés küldése

 
Top