0
Vegyesen alakult a Heves megyei indulók számára a 10. Eger-rali. A párosok egy része az elvárásokat túlteljesítve szerepelt, másoknak csalódást okozott a verseny.

A Botka Dávid navigátoraként induló Tóth Imre a magyar értékelés abszolút harmadik helyét szerezte meg, ami kitűnő eredmény annak tükrében, hogy az utolsó pillanatban dőlt el, hogy együtt versenyeznek. Ezt még tetézte, hogy számos műszaki gonddal küzdöttek a két nap során. – Keze lába lóg az autónak – fogalmazott a gyöngyösi versenyző.

Az Országos Rali Bajnokságban most debütáló Horváth Rudolf, Skoda Fabia Super 2000-est gördített a rajtvonalhoz. A tavaly vásárolt autóval az Eger-rali idei győztese, Gregorz Grzb versenyzett korábban, sőt egykor a világbajnokságon is teljesített szolgálatot.

– A tavalyi Szilveszter-ralin már teszteltük az autót, de még így is új volt számunkra. Az eső nem segített nekünk, de nagyrészt megvalósítottuk azt, ami elképzeltünk – fogalmazott a hatvani pilóta, akinek fia, Balázs, és navigátora, Adorján Szabolcs egy BMW-vel szállt harcba. A két Horváthnak nem volt szerencséje, mert technikai problémák miatt szombaton mindketten kiálltak, de a szuperrali szabályai szerint másnap időbüntetéssel folytathatták a versenyt. Kijavított versenyautóikkal mindketten célba értek.

Horváth Balázs és Adorján Szabolcs BMW-vel indult Beküldött fotó

>>> bővebben a cikk eredeti helyén olvashatsz   (heol.hu)

Megjegyzés küldése

 
Top