Elkezdődött a minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében, amely idén is a tej és a tejtermékek jótékony hatásával ismerteti meg a gyerekeket: a „Tejkamion” országszerte 30 helyszínen, 4500 diákkal osztja meg a tej- és tejtermékfogyasztás pozitív hatásait.
Az idei Tej, szívvel-lélekkel! elnevezésű kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek – tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt – előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása – derül ki az Agrármarketing Centrum hétfői, MTI-nek küldött közleményéből.
A Tej Terméktanács 2017-2018-as közösségi marketingkampányát fiatal olimpikonok és sportolók támogatják, mint a tej nagykövetei. Az olimpiai bronzérmes, ötszörös Európa-bajnok, rövidpályás Európa-bajnok, világbajnoki bronzérmes úszó Kapás Boglárka, az olimpiai és Európa-bajnoki bronzérmes, ifjúsági olimpiai bajnok úszó Kenderesi Tamás és a magyar labdarúgó-válogatottban középpályás Nagy Ádám is a tejfogyasztásra ösztönzi a fiatalságot.
A közleményben kiemelik: a tej a szervezet első számú kalciumforrása. A tejben optimális, jól emészthető formában van jelen a fehérje, a tejzsír, a tejcukor és a kalcium hasznosulásához szükséges D-vitamin. Jelentős A-, B1-, B2- és B12-vitamin-forrás, de a foszfor, a magnézium és a cink is megtalálható benne.
Mivel a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének adatai alapján a 4–10 éves gyermekek 35 százaléka kritikus határérték alatti mennyiségben fogyaszt a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen kalciumot, a promóció egyaránt törekszik a gyerekek és szüleik elérésére, a csontritkulás kapcsán veszélyeztetett idősebb generáció, továbbá az egészségtudatos étkezés, tudatos életmód iránt nyitott lakosság megszólítására. A Tejszív védjegy a csomagoláson garantálja, hogy az adott tejtermék eléri vagy akár meg is haladja a hatályos élelmiszer-szabályozásban foglalt kritériumokat.
forrás: MTI
Az idei Tej, szívvel-lélekkel! elnevezésű kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek – tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt – előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása – derül ki az Agrármarketing Centrum hétfői, MTI-nek küldött közleményéből.
A Tej Terméktanács 2017-2018-as közösségi marketingkampányát fiatal olimpikonok és sportolók támogatják, mint a tej nagykövetei. Az olimpiai bronzérmes, ötszörös Európa-bajnok, rövidpályás Európa-bajnok, világbajnoki bronzérmes úszó Kapás Boglárka, az olimpiai és Európa-bajnoki bronzérmes, ifjúsági olimpiai bajnok úszó Kenderesi Tamás és a magyar labdarúgó-válogatottban középpályás Nagy Ádám is a tejfogyasztásra ösztönzi a fiatalságot.
Fotó: Huszti István, illusztráció
Mivel a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének adatai alapján a 4–10 éves gyermekek 35 százaléka kritikus határérték alatti mennyiségben fogyaszt a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen kalciumot, a promóció egyaránt törekszik a gyerekek és szüleik elérésére, a csontritkulás kapcsán veszélyeztetett idősebb generáció, továbbá az egészségtudatos étkezés, tudatos életmód iránt nyitott lakosság megszólítására. A Tejszív védjegy a csomagoláson garantálja, hogy az adott tejtermék eléri vagy akár meg is haladja a hatályos élelmiszer-szabályozásban foglalt kritériumokat.
forrás: MTI
Megjegyzés küldése